Regulamin sklepu

I. Informacje ogólne

  1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy www.skrawekpapieru.pl za pośrednictwem sieci Internet jest GAMA Marketing Artiom Zabalov z siedzibą w Warszawie.
  2. Zamówienia są przyjmowane tylko za pośrednictwem strony internetowej.
  3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu cywilnego.
  4. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym podają dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie na zasadach wskazanych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak zgody na przetwarzanie danych uniemożliwia rejestrację oraz dokonywanie zakupów.
  5. Momentem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy sprzedającym a zamawiającym jest pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki na liście przewozowym przedstawionym przez pracownika firmy kurierskiej.
  6. Skrawekpapieru.pl zastrzega, iż zdjęcia oferowanych towarów, znajdujące się na stronach internetowych Sklepu, są jedynie zdjęciami poglądowymi i artykuły mogą nieznacznie odbiegać w zakresie barwy lub wielkości od artykułów przedstawionych na zdjęciach, za co Sklep nie ponosi odpowiedzialności.
  7. Skrawek papieru zastrzega sobie prawo publikacji projektów na stronie internetowej skrawekpapieru.pl oraz w mediach społecznościowych.
  8. Każdy klient jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nim zasad.
  9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

II Składanie i realizacja zamówienia

  1. Zamówienia mogą być składane tylko za pośrednictwem systemu znajdującego się na stronach internetowych Sklepu.
  2. Każde złożone zamówienie otrzymuje indywidualny numer, który Zamawiający jest zobowiązany podać przy każdym kontakcie ze Sklepem. W przypadku niepodania numeru zamówienia proces realizacji/odpowiedzi zostanie wydłużony.
  3. Minimalna wartość zamówienia wynosi 150zł.
  4. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi w ciągu 4 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności. W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia nadany przez sklep. W przeciwnym razie proces realizacji może zostać wydłużony.
  5. Zamówienie zostanie przekazane do druku po uzgodnieniu specyfikacji towaru przez Zamawiającego ze Sklepem oraz po ostatecznej mailowej akceptacji projektu zaproszeń.
  6. Wstępny projekt zostanie wysłany w formacie PDF, do którego odczytu wymagany jest program Adobe Reader.
  7. W cenie projektu są 3 poprawki. Koszt każdej dodatkowej poprawki to 20 zł.
  8. Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia po wykonaniu projektu graficznego. W takiej sytuacji sklep zastrzega sobie prawo do potrącenia kwoty 100 zł.
  9. Przed złożeniem zamówienia istnieje możliwość zamówienia próbek.
  10. Domówienie mniejszej ilości po realizacji głównego zamówienia generuje dodatkowy koszt – 30 zł. Minimalna ilość domówienia – 10 sztuk.
  11. Sklep nie wprowadza zmian w informacjach podanych przez Zamawiającego, a w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych oraz błędów gramatycznych, np. w odmianie imion i nazwisk.
  12. Termin realizacji zamówienia wynosi do 12 dni roboczych od daty akceptacji projektu przez Zamawiającego.
  13. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w powyższym terminie z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego oraz poda nowy termin realizacji zamówienia.
  14. W przypadku gdy zamówienie składa się z kilku produktów o różnym terminie realizacji, całość zamówienia jest realizowana zgodnie z najdłuższym terminem realizacji. Na życzenie klienta przesyłka może zostać podzielona (koszt dodatkowej wysyłki artykułów pokrywa Zamawiający).
  15. Paczki wysyłane są za pomocą firmy kurierskiej lub paczkomatów Inpost. Czas dostawy paczki nie jest wliczony w czas realizacji zamówienia. Sklep nie odpowiada za opóźnienia wynikające z  problemów firm dostawczych.

III Reklamacje i zwroty

  1. Papeteria ślubna jest produktem personalizowanym i wykonywanym na specjalne zamówienie i w związku z tym nie podlega zwrotom. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.
  2. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od czasu otrzymania przez Sklep wadliwego produktu wraz z paragonem lub innym dokumentem potwierdzającym zakup.
  3. Po otrzymaniu Paczki  Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zgodność przesyłki ze złożonym zamówieniem. Reklamację można zgłosić do 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki przez Kupującego.
  4. W przypadku błędów powstałych z winy Sklepu Zamawiający powinien zgłosić drogą mailową informację o reklamacji oraz odesłać zamówiony towar na adres Sklepu, pokrywając koszty wysyłki. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak, aby nie uległ on zniszczeniu podczas transportu. Jakakolwiek ingerencja w otrzymany towar będzie skutkowała odrzuceniem reklamacji.
  5. Sklep nie przyjmuje zwrotnych paczek wysłanych przez Zamawiających za pobraniem.
  6. W przypadku uznania reklamacji poprawiony produkt zostanie wysłany w ciągu 7 dni roboczych.
  7. Sprzedawca może odmówić uwzględnienia reklamacji, gdy:
    1. dotyczy ona elementu zgodnego z projektem zaakceptowanym przez Kupującego, np. treści zaproszenia, koloru, czcionki etc.
    2. dotyczy ona cech produktu, które są zgodne z jego opisem np. wymiary, gramatura papieru;
    3. produkt ma błędy wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego projektu lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach i nazwiskach gości lub w treści zaproszenia;
    4. jej podstawą są  różnice w wyglądzie Produktów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego lub monitora, np. kolor, odcień nadruku, papierów ozdobnych, proporcje.