Regulamin sklepu
I. Informacje ogólne
- Podmiotem prowadzącym sklep internetowy www.skrawekpapieru.pl za pośrednictwem sieci Internet jest GAMA Marketing Artiom Zabalov z siedzibą we Wrocławiu.
- Zamówienia są przyjmowane tylko za pośrednictwem strony internetowej.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu cywilnego.
- Osoby składające zamówienie podają dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie na zasadach wskazanych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak zgody na przetwarzanie danych uniemożliwia dokonywanie zakupów.
- Momentem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy sprzedającym a zamawiającym jest pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki na liście przewozowym przedstawionym przez pracownika firmy kurierskiej.
- Skrawekpapieru.pl zastrzega, iż zdjęcia oferowanych towarów, znajdujące się na stronach internetowych Sklepu, są jedynie zdjęciami poglądowymi i artykuły mogą nieznacznie odbiegać w zakresie barwy lub wielkości od artykułów przedstawionych na zdjęciach, za co Sklep nie ponosi odpowiedzialności.
- Skrawek papieru zastrzega sobie prawo publikacji projektów na stronie internetowej skrawekpapieru.pl oraz w mediach społecznościowych.
- Każdy klient jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nim zasad.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
II Składanie i realizacja zamówienia
- Zamówienia mogą być składane tylko za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej Sklepu.
- Każde złożone zamówienie otrzymuje indywidualny numer, który Zamawiający jest zobowiązany podać przy każdym kontakcie ze Sklepem. W przypadku niepodania numeru zamówienia proces realizacji/odpowiedzi zostanie wydłużony.
- Minimalna wartość zamówienia wynosi 200zł.
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi w ciągu 4 dni roboczych od daty zaksięgowania pierwszej części płatności (50% wartości zamówienia). W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia nadany przez sklep. W przeciwnym razie proces realizacji może zostać wydłużony.
- Zamówienie zostanie przekazane do druku po ostatecznej mailowej akceptacji projektu zaproszeń oraz otrzymaniu przez Sklep drugiej części płatności.
- Wstępny projekt zostanie wysłany w formacie PDF, do którego odczytu wymagany jest program Adobe Reader.
- W cenie projektu są 3 poprawki. Koszt każdej dodatkowej poprawki to 20 zł.
- Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia po wykonaniu projektu graficznego. W takiej sytuacji sklep zastrzega sobie prawo do potrącenia kwoty 100 zł.
- Przed złożeniem zamówienia istnieje możliwość zamówienia próbek.
- Domówienie mniejszej ilości po realizacji głównego zamówienia generuje dodatkowy koszt – 50 zł. Minimalna ilość domówienia – 10 sztuk.
- Sklep nie wprowadza zmian w informacjach podanych przez Zamawiającego, a w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych oraz błędów gramatycznych, np. w odmianie imion i nazwisk.
- Termin realizacji zamówienia wynosi do 15 dni roboczych od daty akceptacji projektu przez Zamawiającego.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w powyższym terminie z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego oraz poda nowy termin realizacji zamówienia.
- W przypadku gdy zamówienie składa się z kilku produktów o różnym terminie realizacji, całość zamówienia jest realizowana zgodnie z najdłuższym terminem realizacji. Na życzenie klienta przesyłka może zostać podzielona (koszt dodatkowej wysyłki artykułów pokrywa Zamawiający).
- Paczki wysyłane są za pomocą firmy kurierskiej lub paczkomatów Inpost. Czas dostawy paczki nie jest wliczony w czas realizacji zamówienia. Sklep nie odpowiada za opóźnienia wynikające z problemów firm dostawczych.
III Reklamacje i zwroty
- Papeteria ślubna jest produktem personalizowanym i wykonywanym na specjalne zamówienie i w związku z tym nie podlega zwrotom. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od czasu otrzymania przez Sklep wadliwego produktu wraz z paragonem lub innym dokumentem potwierdzającym zakup.
- Po otrzymaniu Paczki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zgodność przesyłki ze złożonym zamówieniem. Reklamację można zgłosić do 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki przez Kupującego.
- W przypadku błędów powstałych z winy Sklepu Zamawiający powinien zgłosić drogą mailową informację o reklamacji oraz odesłać zamówiony towar na adres Sklepu, pokrywając koszty wysyłki. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak, aby nie uległ on zniszczeniu podczas transportu. Jakakolwiek ingerencja w otrzymany towar będzie skutkowała odrzuceniem reklamacji.
- Sklep nie przyjmuje zwrotnych paczek wysłanych przez Zamawiających za pobraniem.
- W przypadku uznania reklamacji poprawiony produkt zostanie wysłany w ciągu 7 dni roboczych.
- Sprzedawca może odmówić uwzględnienia reklamacji, gdy:
- dotyczy ona elementu zgodnego z projektem zaakceptowanym przez Kupującego, np. treści zaproszenia, koloru, czcionki etc.
- dotyczy ona cech produktu, które są zgodne z jego opisem np. wymiary, gramatura papieru;
- produkt ma błędy wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego projektu lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach i nazwiskach gości lub w treści zaproszenia;
- jej podstawą są różnice w wyglądzie Produktów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego lub monitora, np. kolor, odcień nadruku, papierów ozdobnych, proporcje.