Jak zamawiać

1. Wybierz swoje ulubione zaproszenie

2. Personalizacja wyglądu zaproszenia

W panelu po prawej stronie masz możliwość wyboru opcji zaokrąglenia brzegów lub pozostawienia ich w oryginalnym kształcie. W polu “uwagi” wpisz wybrany przez siebie tekst zaproszenia (jeśli ma być inny niż na zaproszeniu) oraz inne życzenia (np. wielkość czcionki). Podaj takżę numer koloru sznurka, który mamy dołączyć do kompletu.

3. Personalizacja treści zaproszenia

  • Pobierz szablon (opcja „pobierz szablon”) w celu spersonalizowania zaproszenia. W pliku umieść podstawowe informacje, tj. Wasze imiona i nazwiska, datę i miejsce ślubu oraz miejsce, w którym odbędzie się wesele.
  • Jeśli zdecydujesz się na opcję imiennych zaproszeń dla każdego z gości, prosimy także o uzupełnienie części dotyczącej ich imion i nazwisk. Imiona i nazwiska powinny być odmienione do formy, w której powinny znaleźć się w tekście.
  • Po udanym wypełnieniu dołącz plik za pomocą przycisku „Dodaj plik”

Jeśli nie posiadasz danych w tej chwili, skorzystaj z przycisku „Wyślę e-mailem później”

4. Dodaj do koszyka

Po kliknięciu w przycisk “DODAJ DO KOSZYKA” produkt zostanie umieszczony w koszyku zakupów, który znajduje się w prawym górnym rogu strony. Aby dokończyć zakup należy kliknąć w jego ikonkę.

5. Sprawdź zawartość koszyka

W koszyku znajdują się wszystkie dodane przez Ciebie produkty. Jeśli nie przekroczyłeś minimum zakupowego (150zł), na stronie pojawi się prośba o dodanie dodatkowych produktów. Jeśli chcesz dokonać zmiany w produktach zamieszczonych w koszyku, kliknij w pole “Edytuj”, które znajduje się tuż obok nazwy zaproszenia.

6. Uzupełnij swoje dane, wybierz metodę płatności i sposób dostawy

W kolejnym kroku zostaniesz przekierowany/a do formularza danych adresowych. Prosimy o wypełnienie go oraz wybór sposobu dostawy i metody płatności, a następnie realizację przelewu.

Po złożeniu zamówienia

1. Przygotowanie projektu

Po otrzymaniu przelewu zajmiemy się przygotowaniem projektu. Zajmie nam to maksymalnie 4 dni robocze. Projekt w formacie PDF wyślemy do Was mailem.

2. Wprowadzenie zmian

Następnie wspólnie ustalimy, jakich zmian należy jeszcze dokonać.

3. Realizacja zamówienia

Po ostatecznej akceptacji mailowej przejdziemy do realizacji zamówienia. Nasze zamówienia staramy się realizować z dbałością o każdy element, dlatego też czas realizacji waha się w granicach 12 dni roboczych.

4. Wysyłka zamówienia

Kiedy zamówienie będzie już gotowe, wyślemy je pod wskazany w formularzu adres.